Yaşam

Lüks Sizin İçin Tam Olarak Ne Anlam Taşıyor?

nihan ergin tanerler, startkey life gayrimenkul

Nihan Ergin Tanerler

Owner / Broker – Startkey Life
Gayrimenkul / Mavişehir
İletişim: 0(232) 344 1 888

Artık efsane olmuş o meşhur film sahnesini  bilmeyen yoktur;

Audrey Hepburn (Holy) her sabah soluğu elinde sandviçi ile birlikte bir mücevher dükkânının kapısında alır. Ünlü Tiffany”s in vitrinindeki o essiz mücevherleri seyrederken günün birinde o mağazaya zengin bir kadın olarak girip alışveriş yapmayı hayal ederek ayaküstü sandviçini yemeye devam eder.

Mağaza temsil ettiği zenginlik ve dinginlikle Holy’e sükûnet veren tek yerdir.

Evet, “Breakfast at Tiffany’s -Tiffany de Kahvaltı -filmi kadın erkek fark etmez herkesin içindeki pırıltılı hayatlara markalara duyulan özlemi anlatmayı başaran en iyi sahnelerden birini defalarca izletmiştir bizlere.

Peki, her gecen gün hayatimizin içine daha da fazla girmeyi başaran lüks kavramı tam olarak ne anlatır?

Lüks demek, daha kullanışlı, daha konforlu demektir. Bir şeyin lüks olması için kullanıcısını zahmetten kurtarması, ona fazladan bir sorun çıkarmaması gerekir. Hayatı güzelleştirdiği kadar kolaylaştırması da gerekir. Gerçek lüks, kullanıcısına kendisini, kral ve kraliçe gibi hissettirir.

Lüks sadece değerli saat, mücevher, antika, pahalı ev ya da otomobil değildir. Lüks bunların çok daha ötesinde,   hayata incelik, estetik, zerafet ve  derinlik katan anlayışların hepsidir. Her şeyden önemlisi lüks, insanın başkalarına gösterdiği pahalı eşya ve deneyimler değil, kendi dünyasına anlam katan zevklerdir.

Ve insanoğlu lüksü ençok yaşadığı evde hissetmek ister.Lüks Konut Uzmanlarından  hizmet alan lüks severler alanında uzman,tecrübeli profesyoneller ile çalışırken kendine has lüksün tanımını ve ihtiyaçlarını belirledikleri taktirde mutlak doğru ev ile tanışacaklardır.

Çalışacakları lüks konut uzmanlarında aramaları gereken en önemli özellik yeterlilikleri yüksek ve tecrübeli,referansları ispatlanmış kişiler olmalıdır.

Profesyonel Lüks Konut Uzmanıyım tanımıyla hizmet verecek kişilerin,adece güven oluşturmaları yeterli değildir,lüks konut pazarlama vizyonuna ve bunu uygulayabilecek etkili bir plana sahip olduğunu göstermeleri şart görünüyor.

İlgili Makaleler

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu