Milano’da Elif Reşitoğlu İmzası
Beş yıl önce Mimar Elif Reşitoğlu ve İtalyan ortağı Gabriel Cavallaro’nun kurduğu Blank, Milan Design Week’teki başarılı projelerinden sonra şimdi de Milano Moda Haftasında başarılı bir projeye imza attı. Milano Fashion Club’un ikincisini düzenlediği edition, klasik defilelerin yerini yenilikçi ve yaratıcı bir program ile buluşturdu. Moda Haftası’nın Şubat dönemi için dünyanın dört bir yanından gelen markaları, moda tutkunları ile buluşturdu. Milano moda sistemini demokratikleştirme hedefi ile yarattıkları bu etkinlik çok ilgi gördü.
Lansmanlar, defileler ve sanatsal performanslar gibi pek çok çeşitli etkinliklere ev sahipliği yapan projeye, dünyanın pek çok ülkesinden gelen genç tasarımcılar katıldı. Bu tasarımcılar arasında en çok ilgi gören Türkiye’den gelen Bashaques markası oldu. Milano’ya özel yarattığı koleksiyonu ile Bashaques markasının “The truth 2” şovu izleyenleri etkisi altına aldı. Bağımsız modaya önem verenlerin katıldığı bu etkinlikte, yaratıcılığın sınırları zorlandı.
Projenin kreatif direktörü Elif’in hedefi, büyük markaların yani sıra gelişmekte olan pek çok genç ve bağımsız markanın olduğuna dikkat çekmek ve farkındalığı artırmak olmuş. Milan Fashion Club, projeye katılan markaların seçim aşamasında son derece hassas davranıp, yenilikçi markaları ile etkinliğe gelenlerin daha önce deneyimlemediği bir moda performansı yaşatmanın yanı sıra gelişmekte olan moda markalarına yeni bir tanıtım platformu yaratarak Milano Moda Haftasına renk kattı. Elif Reşitoğlu, “En önemli moda başkentlerinden birinde yaşayan ve moda haftasının tadını çıkarmayanlar için Milan Fashion Club olarak, aynı vizyona sahip, birlikte yeni şeyler üretmeyi ve modayı her türlü şekilde kutlamayı seven bir moda severler topluluğu yaratmaktayız ve bu fikir bizi heyecanlandırıyor.” diye konuştu.