KAYSERKAYA DAĞ EVLERİ

Doğal yiyecekler, doğanın sesi, huzur ve farkındalık sizi bekliyor…

Yaklaşık 10 yıldır hizmet veren Kayserkaya Dağ Evleri, lokasyon olarak Şirince Köyü’ne 900 mt uzaklıkta ve Matematik Köyü’nün hemen yanında bulunuyor. Yaklaşık 5000 mt2 bir alanda orman içinde yer alan tesisin konumu öyle güzel ki sabah doğan güneş ile birlikte kuş seslerini dinleyip, akşam batan güneş ile mükemmel bir deniz manzarasına da eşlik edebiliyorsunuz. Şehir hayatının kaos, kargaşa ve gürültüsünün uzağında huzur ve sakinliği iliklerinize kadar hissedebiliyorsunuz.

Tesis içinde bulunan seyir tepesinden şirin mi şirin köyün manzarasına eşlik edebilir ve yaklaşık 500 mt ileride bulunan Kayserkaya’nın tepesinde de denizin gökyüzü ile birleştiği yerde güneşi batırabilirsiniz.

Tesiste odalarda ve evlerde konaklamanın yanı sıra orman içindeki kamp alanında çadırınızı kurma şansınız da var. Kuş ve ağustos böceklerinin seslerini yakından dinlemek isterseniz kamp alanı tam size göre… Ortak kullanım alanında; duş, sıcak su ve tuvalet mevcut ve isteğinize bağlı olarak kahvaltı servisi de var. Bütün temel ihtiyaçlarınıza hatta daha fazlasına cevap verebilecek potansiyele sahip kamp alanı doğayla baş başa olmayı sevenleri bekliyor.

Mekanın işletmecisi İlkan Gülgün, “Tesis olarak 10 yıldır bir aile gibi olduğumuz Kayserkaya Dağ Evleri’nde siz değerli misafirlerinizin doğum günü, evlilik yıldönümü, düğün-nişan-yemek organizasyonu, yoga grupları çalışmaları ve daha ismini sayamadığımız birçok organizasyona şahitlik ettik. Aslında bizim için sadece arkadaşlarınızla, sevdiklerinizle, yakın çevrenizle kararlaştırıp bizi arayarak geliyoruz demeniz yeterli… Gerisini biz hallediyoruz. En mutlu, en huzurlu anlarınızı burda bizimle ve sevdiklerinizle geçirmeniz için elimizden geleni yapıyoruz. Sabah ayrılırken siz bize gülümseyerek teşekkür ediyor olacaksınız ve biz de ‘hoşça kalın, yine bekleriz’ diyeceğiz ve belki de yine geleceksiniz. O yüzden düşünmeyin ve gelin. Çünkü Kayserkaya Dağ Evleri muhteşem doğasıyla, dağların arasındaki yüksek enerjisiyle ruhunuzu yeniden hissedebilme şansı sunuyor, mutluluğu vaad ediyor.” diye anlatıyor bu keyifli yeri.